ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

10/05/2021

ΑΠΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Η ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ?

 ΑΠΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Η ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ?




Όμορφο πρωινό ξημέρωσε…
Ο λαμπρός ήλιος βγήκε στον ουρανό για την καθημερινή του διαδρομή, να τον διασχίσει και σήμερα από τη μια άκρη στην άλλη, χαρίζοντας σε όλους εμάς φως, τροφή, φωτοσύνθεση στα φυτά, οξυγόνο, ζέστη, ζωή…
Όμως …η ψυχή μου ξύπνησε με ένα βάρος ασήκωτο…

Σχεδόν πονεμένο το κορμί μου από τον άσχημο ύπνο με τους εφιάλτες….
Αύριο…Θεέ μου…Πως θα αντιμετωπίσω το αυριανό πρωινό;;;
Πόσο ντρέπομαι ως άνθρωπος για το αυριανό πρωινό….
Ντρέπομαι για τον εαυτό μου, που έχω σκύψει, που έχω υποταχθεί σε δυνάμεις που ελέγχουν χωρίς κανέναν σεβασμό και καμία ανθρωπιά την ίδια την ενέργεια μου….
Ντρέπομαι…που αύριο, για πρώτη φορά στη ζωή μου, θα ξεκλειδώσω το σχολείο μου με τρεμάμενα χέρια για αυτό που μπορεί να συμβεί ή μπορεί και να μη συμβεί αλλά πλέον σημασία δεν έχει….
Η συνείδηση μου ήδη με σημάδεψε βαθιά...
Περίμενα με χαρά , θα πω και με ανυπομονησία , να σταματήσουμε το άσχημο και άκρως αντιπαιδαγωγικό ¨μάθημα¨ εξ αποστάσεως και να επιστρέψουμε στο σχολείο μας, στην τάξη μας, στην παρεούλα μας, στην αυλή μας…
Περίμενα να έρθει πως και πως αυτό το πρωινό να ξαναδώ τα ματάκια τους να λάμπουν από χαρά αντικρύζοντας τους φίλους…
Ναι, περίμενα εκείνες τις αγκαλίτσες, τα μικροσκοπικά χεράκια, να ανοίξουν διάπλατα και το βήμα να επιταχύνει για να τρέξουν να με αγκαλιάσουν και να ακούσω τις γλυκιές φωνούλες να μου λένε κοιτώντας με μέσα στα μάτια: «κυρία…σ αγαπάω…μου έλειψες!!!»…
Μα ήρθε το βράδυ να με στοιχειώσει η μορφή εκείνου του αγοριού, ένας πιτσιρικάς 4 ετών, με ξανθά μαλλάκια και καταγάλανα μάτια…
Ήταν πρώτη μέρα στο σχολείο, αρχές Σεπτέμβρη, χρόνια πίσω…
Ο μικρός φορούσε ολοκαίνουργιες φόρμες και παπούτσια και η μανούλα, του είχε βάλει και ζελέ στο μαλλάκι. Στην πλάτη κρεμασμένη η τσαντούλα με τη φιγούρα του μακουήν.
Κρατούσε το μπαμπά του από το χέρι και ένιωθες από τη μια την αγωνία για το καινούργιο κι από την άλλη τη σπίθα να αφήσει το χέρι του μπαμπά και να τρέξει στα παιχνίδια και στους νέους φίλους.
Του χαμογέλασα, τον παίνεψα για την τσάντα και το μαλλί και τότε βγήκε η προϊσταμένη να ανακοινώσει πως το τμήμα ήταν γεμάτο και να πήγαιναν σε κάποιο άλλο σχολείο με λιγότερα παιδιά.
Ο μικρός γούρλωσε τα μάτια, κοίταξε τον μπαμπά του του έσφιξε το χέρι και με τις δυο γροθίτσες και είπε: « μου αρέσει αυτό το σχολείο, δε θέλω να φύγω, δε θέλω να πάμε σε άλλο, άφησε με εδώ, θα παίξω με εκείνα τα αγόρια…»
Κι αμέσως έστρεψε τα βουρκωμένα ματάκια σε μένα και μέσα σε λυγμούς είπε: « θα είμαι καλό παιδί γιατί δεν με κρατάτε;;;»
Το κλάμα του καθώς έφευγαν και οι κλεφτές ματιές σ αυτούς που τον απέρριψαν, χαράχτηκαν στην ψυχή μου και τον σκεφτόμουνα για μέρες…
Και χτες, ήρθε στον ύπνο μου, με τη μορφή των μαθητών μου να έρχονται αύριο το πρωί, υγιέστατοι, χαρούμενοι κι εγώ να προσπερνάω τα καλωσορίσματα, τις αγκαλιές και να ζητάω ένα χαρτί …που αν δεν το έχουν θα πρέπει να πω… «λυπάμαι, δεν μπορώ να σε δεχτώ…καρδούλα μου!!!» ….
Και αν στην πόρτα στέκονται οι φίλοι του και τον περιμένουν;;;
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ….
ΤΑ ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ …ΤΑ ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ;;;;;
ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ….ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΟΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ;;;;
ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑΝ ΙΟ ΣΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ;;;
ΤΡΕΜΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΑΥΡΙΟ….
Αυτή η ζωή, έχει και ανθρωπιά…
Απαραίτητο συστατικό όταν ασχολείσαι με παιδιά και γέροντες και όχι μόνον….
Ντρέπομαι για την αυριανή μέρα, όπως ντρέπομαι για κάθε μέρα που ο ήλιος δίνει το φως του για να συμβούν κτηνωδίες κι εγκλήματα εναντίον αθώων ψυχών και ανυπεράσπιστων…
Σφίγγω τις γροθιές μου και δεν ξέρω πόσο ακόμα θα αντέξω και θα ανεχτώ τόσο παραλογισμό και τόση απανθρωπιά…
Ψυχούλες μου…παιδιά όλου του κόσμου…μια συγνώμη δε φτάνει για όσα πράττουμε με την ανοχή μας εμείς …οι μεγάλοι…εμείς οι σοφοί αυτού του κόσμου , που δεν μας αξίζει….

Αφροδιτη Καρανικου


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

 

Η   Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο   σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5.     Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6.     Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7.     ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9.     Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

 

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο,

  • Η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.

1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Ε.ΣΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6972053389,
EMAIL esy.artemidos@gmail.com





Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:



ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ⬇️





Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ